mandag den 17. oktober 2011

Finito

Min kæreste og jeg købte hus sammen for et halvt år siden. Vi har shinet huset op indvendigt med maling, men ellers har vi ikke gjort så meget mere ved det endnu. Vi valgte dog at totalrenovere bryggerset med gulvvarme, pudsede vægge, nye elementer osv. Det har taget en del af vores tid for med en lille nyfødt kan man bare ikke lige helt nå alt det man gerne vil.
Vi har boet i huset de sidste 4 mdr. og skulle også finde på plads med møbler, hvilket vi endnu ikke helt er. Men i dag, har jeg så ENDELIG fået gjort vores bryggers færdigt. Det var selvfølgelig bare småting der manglede, men det er det altid. Min mor passede lillepigen og så fik jeg ellers arbejdet igennem. Er så glad for det nu endelig er færdigt, så tror jeg vil slappe af foran fjerneren resten af aftenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)