søndag den 17. marts 2013

Gratis ugleprint

  

Jeg har tidligere nævnt bloggen My Owl Barn som jeg følger fordi jeg er helt vild med ugler. Indimellem er der på siden links til gratis ting, for det meste plakater, kort og gavemærker. For noget tid siden var der et link til en gratis plakat i 5 forskellige farver + gavemærker. Det er den københavnske grafiske designer og illustrator Tarik Arnautovic der har skabt figurerne. Hvis du synes det ser interessant ud kan du besøge hans hjemmeside hvor der sælges flere prints med blandt andet en giraf og en ulv. Den gratis plakat og gavemærkerne kan downloades lige her.

4 kommentarer:

  1. Giraffen er rigtig pæn, og jeg tænker at den ku være fin i mit soveværelse (på billedvæggen)....

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du set størrelsen? Tror ikke umiddelbart den passer ind i din billedvæg??? Ellers er det et godt ønske til fødselsdag.

      Slet
  2. Sikke nogle smukke prints!!! Kan godt forstå du følger med :-)
    Tak for fantastisk inspiration til mine tomme vægge - tror helt sikkert kronhjorten kommer hjem og hænge :-)
    Kram Anne/Mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne inspirere. Fin blog du har. Har lige meldt mig som fast læser via bloglovin.

      Slet

Tak for din kommentar;-)