torsdag den 7. marts 2013

Weekend i hovedstaden

Jeg tilbragte hele sidste weekend i København med min lillesøster (du kan også læse om vores weekend på hendes blog). Vi tog afsted fredag eftermiddag med flyveren og landede ca. 40 minutter senere i hovedstaden. Vi boede hos min søsters veninde på Amager, og der gik både bus og metro lige uden for hendes hoveddør, så det var let at komme rundt.
Fredag aften tilbragte vi i det store shoppingcenter Fields, hvov vi fik gjort weekendens første indkøb. Lørdagen blev brugt på Strøget, hvor der igen blev handlet, og om aftenen besøgte vi min søsters efterskoleveninde.
Søndagen startede langsomt, da vi var kommet lidt sent i seng aftenen før. Vi tog et smut forbi Torvehallerne hvor alle sanser blev udfordret. Der var både smukke varer, smagsprøver og herlige dufte. Da vi åbenbart ikke havde fået nok af shopping, var vi efterfølgende et smut forbi Illum hvor der var 25%  på alt i underetagen. Om eftermiddagen tog vi på Glyptoteket og drak varm kakao, hvorefter vi vendte næsen hjemad igen.
Herunder følger nogle af de billeder jeg tog i løbet af weekenden (der er mange!), og i de kommende dage kommer der mere omkring vores besøg i København.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)