onsdag den 13. marts 2013

Torvehallerne

































Her kommer et sidste indlæg omkring vores weekend i hovedstaden. Om søndagen besluttede vi os for at besøge Torvehallerne, og det var bestemt godt vi gjorde det. Jeg kunne have købt mig fattig derude med alle de lækre madvarer der var at finde i de mange boder. Vi skulle med flyet hjem igen, og det gjorde, at jeg ikke lige kunne se hvordan jeg skulle fragte det med hjem, så derfor nøjedes jeg med at kigge, smage og dufte til sagerne mens vi var der. Men hvis jeg boede i København, ville jeg bestemt handle i Torvehallerne engang imellem.
Hvis du aldrig har aflagt Torvehallerne et besøg så se at komme afsted. Torvehallerne ligger på Israels Plads, 100 meter fra Nørreport Station.

Torvehallerne
Frederiksborggade 21
1360 København K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)