fredag den 15. november 2013

Køkkenhaven


I maj måned i år gik vi igang med et lave en køkkenhave, og den har da vidst slet ikke fået omtale her på bloggen. På Instagram har jeg flittigt lagt billeder op af høsten fra haven, men nu er det vidst også på sin plads at skrive et lille indlæg her på bloggen.

Lige siden vi fik hus har jeg ønsket mig en køkkenhave. I starten regnede jeg med at jeg skulle have en stor køkkenhave med plads til alt muligt, men med det arbejde der i forvejen er i vores have, besluttede vi os for en noget mindre og nemmere løsning ihvertfald for nu. Vi købte 4 pallerammer og satte 2 ovenpå hinanden.
I køkkenhaven såede vi purløg, persille, ruccola, salat, radiser, gulerødder, bønner,bok choy og gule squash.




Radiser og bok choy blev ikke til noget. Radiserne var vidst sået for tæt, og bok choyen ved jeg ikke hvad der skete med. Alt andet har vi dog nydt at spise gennem sommeren, og der er faktisk stadig purløg, persille og gulerødder i haven. Næste år tror jeg dog ikke vi skal have sået så meget i haven, da det lige stod tæt nok i kasserne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)