lørdag den 20. september 2014

Pink love

I skal da heller ikke snydes for mine favoritter til lillepigen. Hun er begyndt at have en mening om tøjet selv nu, og det er lidt svært for moderen. Især når hun gerne vil have tøj med Hello Kitty, Minnie Mouse, prinsesser osv. Men selvfølgelig får hun også lov til også at få tøj med de skrækkelige figurer på, jeg forsøger dog at begrænse det til undertøjet, strømperne eller nattøjet.

Denne gang har jeg valgt kun at vise jer de lyserøde favoritter, selvom der er mange flere i alle mulige nuancer. Alt tøjet er igen fra H&M.

///   1. Jerseytop med tryk 50 kr.   ///   2. Strikket hue 40 kr.   ///   3. 4-pak hårspænder 25 kr.   ///
///   4. Mønstret kjole 129 kr.   ///   5. Sneaker 179 kr.   ///   6. Tylnederdel 99 kr.   ///   7. Vatteret jakke 249 kr.   ///

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)