fredag den 11. november 2011

Hverdagen banker på

I går fik vi brev fra Pladsanvisningen vedr. pasningsplads til lillepigen. Hun har fået tilbudt en plads i vuggestue pr. 1. januar 2012, og det er altså lige om lidt. Det kom lidt bag på mig, at vi fik tilbudt en vuggestueplads for her hvor vi bor, er der kun en vuggestue med 12 børn, så hvad er chancen for der lige er en plads til os? Vi (læs: jeg) havde derfor allerede lidt indstillet os (mig) på, at lillepigen skulle i dagpleje. Jeg fik en knude i maven og blev skidt over brevet, men allerede i idag, efter at have tænkt lidt over det, er det faktisk ok. Hun skal jo passes ude på et tidspunkt, og der er fordele og ulemper ved både vuggestue og dagpleje.
Efter at have fået brevet i går ringede jeg til vuggestuen for at aftale et besøg inden vi beslutter, om vi skal takke ja til pladsen. Vi besøgte dem så i dag, og det var jo slet ikke så slemt. Det var et fint sted med søde pædagoger, og det gode er, at det tæt på hvor vi bor. Det eneste minus er at det koster mere end en dagplejeplads, men måske det er pengene værd. Jeg lytter gerne til gode råd vedr. dagpleje vs. vuggestue. Vi har endnu ikke bestemt os endnu!!!!

I dag fik jeg post. Min Heima lysestage er endelig kommet, og her kan i se den i brug (på trods af lidt dårlig billedkvalitet).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)