torsdag den 25. oktober 2012

En smule kreativ med dymo

Det er ikke meget jeg har været kreativ på det sidste. Det skyldes til dels manglende tid, men også overskud og lysten dertil (og ikke mindst manglende ideer/inspiration). Måske efteråret/vinteren kommer til at bære mere kreativitet med sig?
Jeg har dog lavet lidt hvor dymo maskinen endnu engang var indblandet. Jeg har tidligere brugt dymo maskinen til andre ting, se her og her.
Denne gang var det en håndcremedispenser fra Rema der blev peppet op med en dymostrimmel og lidt maskingtape. Etiketten er pillet af (med lidt hjælp fra rensebenzin) og derefter er det ellers bare at klistre på hvad man lyster.


Jeg har også fået brugt nogle af mine mange gemte glas til opbevaring af kerner og frø. Også disse er pyntet med en dymostrimmel så man kan se hvad de indeholder og et klistermærke på toppen fra Mini Mega.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)