torsdag den 18. oktober 2012

Ikea ønsker

I morgen skal jeg besøge en veninde i Århus. Jeg har planer om også at tage et smut forbi Ikea for der er flere ting jeg mangler derfra, og jeg elsker simpelthen den butik. Jeg har kigget Ikea kataloget igennem et par gange, og der er flere ting jeg drømmer om. Hvis jeg hverken skulle tænke på økonomi eller plads i bilen for den sags skyld ville jeg købe ALT dette:





















En ting er i hvertfald sikkert; jeg skal forbi deres børneafdeling og have nogle ting med hjem til lillepigens køkken. Der er jo flere af jer der anbefalede mig deres legemad efter jeg postede dette indlæg, og mon ikke det bliver til lidt gryder og andet også?

2 kommentarer:

  1. Dejligt med venindebesøg :).
    Og jo... Forstår dig godt. Jeg elsker også IKEA. Men så igen... Jeg HADER virkelig også IKEA! Glemmer det altid. Men med dagens besøg i frisk erindring så må jeg bare indrømme at sådan er det altså. Kan kun sige een ting: du bliver ikke alene! Der er ferie, og det halve af Jylland er flyttet ind i IKEA i Aarhus. Nu er du advaret ;-).
    Rigtig god tur :).
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj.
      Ja der var godt nok rigtigt mange mennesker, men det gik. Min kæreste har nægtet at tage med i Ikea mere for han hader det. Så er glad for min søster ville med mig denne gang.

      Slet

Tak for din kommentar;-)