torsdag den 1. november 2012

Efterår

Efteråret er over os, og har faktisk været det i et godt stykke tid nu. Jeg kan faktisk rigtigt godt lide denne årstid selvom det bliver koldere og mørkere udenfor. Jeg elsker de smukke farver der er overalt udenfor. Det er nærmest som om træerne står i flammer. Og senere falder bladene af og lægger sig som et smukt farverigt tæppe overalt på jorden. Da jeg var barn kan jeg huske vi havde meget sjov med at smide de tørre blade op i luften og gå rundt i dem.
Denne årstid byder også på en masse indendørs hygge med varm kakao, hjemmebag og suppe. Det er tid til igen at tænde stearinlys og sidde med et tæppe i sofaen. Der er også tid til at fordybe sig i kreative projekter, serier i tv eller en god bog, da vejret alligevel ikke er til andet.
Det eneste dårlige ved denne årstid (udover kulden) er, at det nu er meget svært at tage nogenlunde billeder til bloggen, da det er mørkt på det tidspunkt af døgnet hvor jeg har tid til at blogge.
Hvad synes du om efteråret?

1 kommentar:

  1. Elsker også efteråret! Det er en dejlig årstid pga. de flotte farver og den smukke lavtliggende sol.

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)