mandag den 12. november 2012

Nyt hår

De af jer der følger med på Instagram har nok opdaget at jeg i fredags var til frisør. Ikke nok med at der røg et godt stykke længde af håret, ja så skete der også et farveskift. Jeg er nu derfor ikke længere blond, men brunette. Det er noget jeg lige skal vænne mig til. Jeg har også kun en gang tidligere (i 1999 på efterskolen) været mørkhåret, så klart jeg lige skal vænne mig til der. Da håret nu også er kort (ihvertfald i sammenligning med tidligere) føles det som en meget stor forandring. Det var forandring jeg efterspurgte, og det har jeg i den grad fået. Døm selv på før og efterbillederne.
Beklager billedkvaliteten - de er taget med min iphone.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, - glæder mig til at høre om du synes det er svært at holde (det korte vs. det lange, som ka sættes i hestehale).

    SvarSlet
  2. Ser godt ud :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor der er mulighed for at vinde et gavekort på 200,- til Morfars Moustache. Kig gerne forbi konkurrencen her: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/11/konkurrence-2.html

    KH Stine // stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)