mandag den 11. februar 2013

Instagram - uge 5

Fordi jeg har været syg i sidste uge er jeg også kommet bagud med mine ugentlige collager fra Instagram om den forgangne uge. Lettere forsinket får i uge 5 her:


Ugen har både budt på travlhed og afslappende hygge med familien. Der var travlt på arbejde, men hjemme forsøgte vi at tage den med ro. Der blev tegnet, lavet mad i køkkenet (så det lignede en hel fest), spist hotdogs og lækker morgenmad, holdt i hånd, fundet fastelavnskostume og det blev også til et besøg ved havet den ene dag.
I weekenden havde vi et travlt program som for mit vedkommende først stod på førstehjælpskursus og derefter (sammen med farmand) lækker middag, hygge og spil med min søster og hendes kæreste. Det resulterede også i en søndag på sofaen med tømmermænd og tv (så vidt det er muligt med en knap 2-årig i hjemmet!).
Ugen bød også på forårstegn i form af erantis i haven. Gad vide hvordan de har det nu efter frosten og sneen igen er kommet til landet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)