mandag den 4. februar 2013

Weekenden


Weekenden har været fyldt op med en masse herlige oplevelser. Lørdag morgen begyndte med morgenmad hos mine forældre, hvorefter min far og jeg tog på et 6 timers førstehjælpskursus gennem AOF. Vi lærte hjerte-lunge redning, livreddende førstehjælp samt genoplivning med hjertestarter. Det var en spændende dag, men hjerte-massagen var hårdere end jeg havde regnet med. Det burde være et krav, at alle mennesker gennemførte et sådant kursus, og jeg synes det er godt, at man har indført førstehjælp i forbindelse med erhvervelse af kørekort. Jeg har længe ville tage et førstehjælpskursus, og nu fik jeg endelig taget mig sammen, hvilket jeg er rigtig glad for. Jeg kan kun anbefale et sådan kursus til andre der har overvejet det. Jeg synes det er rart at jeg nu ved hvad jeg kan gøre, hvis jeg kommer i en situation hvor en falder om med hjertestop eller hvis min datter drikker/spiser noget giftigt.

Om aftenen havde vi inviteret min søster og hendes kommende mand til aftensmad og spille-aften. Vi spiste god mad og havde en rigtig hyggelig og sjov aften. Søndagen stod på afslapning og tv-kiggeri.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)