søndag den 14. juli 2013

Sommerferiestemning

Både blogland og den virkelige verden er præget af sommerferie. I blogland er der knap så mange indlæg og kommentarer rundt omkring, og jeg forstår det udemærket for når ferien indfinder sig er der så meget andet at give sig til. Vejret er sikkert også medvirkende til den manglende aktivitet herinde.
På jobbet er der også mange der holder sommerferie, så der er stille. Telefonerne og opgaverne tikker heller ikke ind konstant, så vi kan tage den mere med ro.
Hjemme hos os holder vi ikke ferie før midten af august, men så har vi også hele 3 ugers ferie foran os. Jeg glæder mig - og der er da ik særligt længe til den 16. august vel?!?!
Jeg slutter dette indlæg af med billeder fra vores sommerferie sidste år som vi blandt andet tilbragte i Italien.

2 kommentarer:

  1. Hvor er der sket meget med lillepigen på 1 år!!! Og tillykke med dit nye, flotte og overskuelige design på bloggen...dog er der lidt "problemer" med, at IG ,blogarkiv og copyright (højre side) er ovenpå dine billeder....:)

    SvarSlet
  2. Takker. Sad lige og eksperimenterede lidt med designet i fredags, da jeg var træt af det gamle. Det var vidst kun galt med billedet til dette indlæg. Ved ikke lige hvad der er gået galt, men nu er det ihvertfald rettet.
    Synes det er sjovt med sådanne tilbageblik, også kan man rigtig se at der er sket en masse med hende den lille.

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)