mandag den 9. september 2013

Instagram - uge 35


Da vi var i Italien i hele uge 34 og jeg ikke har internetforbindelse i udlandet er der desværre ingen Instagram opdatering fra uge 34. I stedet hopper jeg videre til uge 35, og hvis du vil se billeder og læse om vores ferie i Italien kan du gøre det her.

Uge 35 var anden uge hvor vi havde ferie. Jeg brugte nogle dage på at hjælpe min søster med nogle ting til deres kommende bryllup som blev afholdt i lørdags. Hun fik blandt andet prøvesat sit hår og vi fik hentet hendes brudekjole.

Min søster blev også færdig med sin eksamen, og vi var derfor oppe og ønske hende tillykke på skolen da hun kom ud fra eksamenslokalet. Ellers gik ugen med at ordne have og klippe hæk.
I weekenden var vi først til mine bedsteforældres diamantbryllup om fredagen. Dagen efter var vi til Stafet for livet (et stafetløb arrangeret af Kræftens Bekæmpelse) hvor farmand løb med.
Søndag foregik hjemme med en enkelt lille gåtur til nogle bunkere som ligger i nærheden af hvor vi bor. Samtidig fik vi også plukket nogle brombær som jeg senere lavede marmelade af.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med en søster der vil hjælpe og som er med ved livets store begivenheder ;) TAK!!!!!!!

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)