torsdag den 12. september 2013

Min søsters bryllup

I lørdags den 7-9-13 blev min lillesøster gift. Det var en helt fantastisk dag og et rigtigt smukt bryllup. Der var tænkt på selv den mindste detalje, og alt var gennemført. Der var faktisk lidt royalt bryllup over dagen.
Det er stort når ens nærmeste gifter sig, og jeg havde også vand i øjnene op til flere gange i løbet af dagen. Herunder følger et par billeder fra brylluppet. Jeg ved at min søster vil skrive mere og vise flere detaljer på sin blog engang, så kig endelig forbi der også.   

Min søster bar den smukkeste brudekjole jeg længe har set, og de blev kørt i en gammel Rolls Royce. De blev viet i en slotskirke med guldstole og skakternet gulv.


Brylluppet blev holdt på et badehotel i gammel stil og alt var smukt derude. Om eftermiddagen fik vi bryllupskage og til dessert var der slikbuffet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)