fredag den 24. oktober 2014

En dejlig eftermiddag med lillepigen

Fredag i sidste uge holdt lillepigen ferie, og jeg havde derfor besluttet at vi skulle på en lille tur bare os to. Til dagligt er jeg meget selv med pigerne pga. farmands arbejde, og jeg føler ikke rigtigt, at jeg kan give lillepigen nok opmærksomhed fordi mindstepigen stadig er så lille og derfor kræver meget af mig.

Mens mindstepigen sov formiddagslur fyldte jeg det store badekar op med vand og sæbe, så lillepigen kunne komme i skumbad. Imens hun sad der og havde en fest, kunne jeg så blive færdig på badeværelset. 


Da lillepigen havde badet færdigt, spiste vi alle frokost sammen inden vi kørte afsted og farmand blev hjemme med mindstepigen. Den dag havde lillepigen fundet farmands dykkerbriller i skabet, og hun insisterede på at spise med dem på, og det kom der lidt fjollede billeder ud af som du kan se herunder. 



Vi kørte ned i byen hvor vi gik i Fætter BR. Her købte lillepigen en My Little Pony og en gul badeand som selv kan svømme hvis man trækker den op. Bagefter gik vi i H&M, hvor lillepigen selv valgte nogle nye undertrøjer - selvfølgelig med prinsesser på. Efter shoppingen gik vi på café og delte en kage, og lillepigen fik leget på deres legeplads, mens jeg drak en kop kaffe. Til sidst gik vi i en slikbutik, hvor lillepigen selv fik lov til at blande slik til aftenens Disney Sjov. Det synes hun var vildt sjovt. Da vi kom hjem kunne jeg godt se, at vi havde fået købt rigeligt med slik, men så er der til de næste mange fredage.  

Vi havde en rigtig hyggelig og dejlig eftermiddag sammen, og jeg glæder mig til næste gang vi skal afsted. 

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Ja, alenetid med 1 barn er bare uvurderligt. Det er noget helt specielt. Både for barn og forælder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig. Desværre sker det sjældent. Når jeg ikke længere har barsel håber jeg på lidt flere hyggedage med pigerne hver for sig - er nemlig så heldig at have en ugentlig fridag.

      Slet

Tak for din kommentar;-)