søndag den 6. april 2014

Den seneste tid

Den seneste tid har været  fyldt med både sorg og glæde. En uge før mindstepigen kom til verden blev farmands mor, min svigermor og pigernes farmor, indlagt på sygehuset. De første 3 uger kunne man ikke rigtigt finde ud af hvad hun fejlede, men da hun fik diagnosen hjernebetændelse den 28. februar gik det pludselig stærkt. Man gav hende 3 måneder at leve i, men kun 3 uger efter sov hun ind.

Farmand har både fysisk og i tankerne været meget hos sin mor, og derfor har jeg været en del alene med alt det herhjemme. Det har været hårdt, men selvfølgelig intet sammenlignet med at skulle miste sin mor før tid.
Den lykkelige tid hvor vores familie gik fra 3 til 4 har været et stort kaos, og vi har forsøgt at hænge i og komme igennem det så godt som muligt. Nu her bagefter skal vi så bare forsøge at finde tilbage til hverdagen og være en familie på 4. Sorgen er vi selvfølgelig ikke kommet os over endnu, og savnet bliver også stort, men vi skal nok klare os igennem det.

Ovenstående er grunden til at der har været så stille her på bloggen. Jeg har haft nogle halvfærdige indlæg liggende som jeg har udgivet indimellem, men ellers har der simpelthen ikke været overskud til bloggen. Jeg er sikker på overskuddet vender tilbage igen meget snart. Jeg håber i bliver hængende så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)