onsdag den 23. april 2014

Instagram - uge 15

I denne uge var jeg blandt andet på café med min søster og i mødregruppe. Jeg fik også købt lidt nyt til mig selv: sneakers fra Nike, et skærebræt fra Ferm og en halskæde fra H&M.

Det helt store denne uge var weekendens to fødselsdage. Lillepigen fyldte 3 år om fredagen og min farfar fejrede sin 90 års fødselsdag om lørdagen.

Lillepigen pyntede selv kagerne som skulle deles ud i vuggestuen, og hun var vildt stolt. På hendes fødselsdag havde vi gæster fra morgen til aften. Hun havde en god dag og gik ud som et lys om aftenen.

Lørdag kørte vi til Agerskov Kro hvor min farfar holdt sin 90 års fødselsdag med kaffe og kage, 3 retters menu, overnatning og stort morgenbord dagen efter.

Søndag aften blev brugt på rengøring af køleskabet som virkelig trængte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)