tirsdag den 1. april 2014

Vinder af KiddiKutter kniv


Så blev det tid til at trække en vinder af min 5. give away, som blev afholdt i samarbejde med Kitchen4kids. Der var 27 som gerne ville vinde kniven, og i alt var der smidt 48 lodder i puljen. Ved hjælp af Find en vinder fandt jeg frem til den heldige vinder af børnekniven fra KiddiKutter.


Og vinderen er...........

SuperPrinsessen

Stort tillykke, sender du mig lige en mail med din adresse så vil Kitchen4kids sende dig kniven med posten. De af jer som ikke vandt kan købe kniven her til kun 129 kr. 

Til sidst vil jeg sige velkommen til de nye læsere der er kommet til i forbindelse med denne give away. Jeg håber i bliver hængende, og i må endelig give mig en tilbagemelding, hvis der er noget jeg kan gøre bedre eller hvis der er noget i gerne vil høre mere om her på bloggen. Jeg ved der har været stille herinde den seneste tid, og det er der en grund til. Jeg skriver snarest et indlæg om den seneste tid og grunden til stilheden.

1 kommentar:

  1. Ej hvor dejligt
    Jeg sender en mail med det samme
    Fortsat god dag

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)