onsdag den 10. december 2014

Dekorationer

Som lovet i dette indlæg vil jeg vise vores juledekorationer frem for dette år.
Lillepigen var for første gang med til at lave dekorationer, og hun fik lavet hele 3 styk - en til herhjemme, en til farfar og en til oldefar. På alle dekorationerne kom der masser af pynt og særligt pynt med glimmer er hun helt vild med. Hun lavede det meste selv, jeg hjalp kun med lyset og sløjferne. Jeg synes de er blevet rigtigt flotte alle sammen.


Jeg er ikke så meget til hverken nisser, rød eller guld så mine dekorationer blev helt anderledes end lillepigens. Jeg har brugt naturmaterialer og nogle enkelte julekugler i lyserøde og lyseblå nuancer.


På vores dør har vi i år en krans hængende som jeg har lavet ud af lærkegrene, fyr og nogle røde bær. Jeg er helt vild med den og synes den er smuk og enkel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)