onsdag den 3. december 2014

Julehyggedag

Lørdagen stod i julehyggens tegn. Vi (min søster, børnene og mig) mødtes hjemme hos mine forældre, hvor vi startede dagen med at spise morgenmad. Herefter fyldte vi bordet med ler, gran, kogler, kugler og en masse andet julestads, og fik lavet årets dekorationer og adventskranse (hvordan de endte med at se ud, viser jeg i et indlæg snarest).


Lillepigen var for første gang med til at lave dekorationer, og hun fik lavet hele 3 styk. Hun synes det var sjovt, og pyntede dekorationerne efter more is more princippet.


Da vi havde spist frokost kørte vi til et julemarked. Det er faktisk gået hen og blevet en tradition at vi besøger julemarkedet, og der er også her julen begynder for mig. Vi fik købt lidt julepynt, spist brændte mandler og til sidst sluttede vi af med æbleskiver i cafeen. 


Det var en rigtig hyggelig dag, og jeg er nu klar til julen. Hvornår begynder din jul, og skal der noget særligt til før julestemningen indfinder sig hos dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)