tirsdag den 16. december 2014

Gavindpakning


Når jeg giver gaver elsker jeg at gøre lidt ekstra ud af indpakning. Jeg kan selv godt lide at modtage gaver som er flot pakket ind, og jeg vil derfor også gerne glæde modtagerne af mine gaver med en flot indpakning. 

I år har der været mange julegaver som skulle pakkes ind, men jeg har hygget mig med det.
Det meste af gavepapiret er fra Søstrene Grene. Jeg har brugt silkebånd på de fleste af gaverne, da jeg synes det ser bedre ud end det almindelige gavebånd. Der er dog også kommet noget glimmerbånd og noget farvet strik fra Søstrene Grene på enkelte af gaverne.


Alle gaverne har en alle anden form for pynt på. Enten er det noget fra naturen som f.eks. en lærkegren eller også er der kommet små julekugler, en sukkerstok eller glimmerdims på. Til- og framærkerne har jeg også købt i Søstrene Grene. På nogle af gaverne har jeg kommet en rund sticker på og brugt den som til- og framærke. Hvis du vil lave dine egne til- og framærker så hop over på Dortes blog og læs dette indlæg, hvor hun giver et bud på nogle rigtigt fine og nemme gavemærker.


Hvordan ser dine julegaver ud i år, og kan du også godt lide at gøre lidt ekstra ud af indpakningen?

3 kommentarer:

  1. Rigtig fine pakker, jeg forsøgte også at gøre mine pakkespilspakker lidt fine, og de blev da også fisket efter ;)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, og sjovt som gavers udseende kan betyde noget for hvor stor rift der er om dem.

      Slet
  2. Did you realize there's a 12 word phrase you can tell your man... that will trigger intense feelings of love and instinctual appeal to you buried inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, idolize and protect you with all his heart...

    ===> 12 Words Who Fuel A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him work harder than ever before to love and admire you.

    Matter-of-fact, triggering this mighty instinct is so important to having the best ever relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him open his mind and heart for you in a way he's never expressed before and he will recognize you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)