søndag den 26. februar 2012

Blog award


Efter at min blog har kørt i lidt over 4 måneder har jeg fået en Blog Award (Liebster) af Rikke med bloggen Cupcake-stylisten. Tusind mange gange tak for det. Det er dejlig at blive anerkendt af andre på den måde.

Liebster Blog Award gives til en blog med under 100 læsere som man gerne vil påskønne (selvfølgelig fordi man godt kan lide bloggen).


Hvis man modtager awarden bør man:

1) Takke giveren og linke tilbage til dennes blog

2) Give awarden videre til 5 andre blogs der har under 100 læsere og linke til dem

3) Informere ejeren af bloggen om at han/hun har fået en award

4) Skrive et indlæg om awarden


Og nu til uddelingen af Liebster Blog Awarden. Det har været svært at finde blogs med mindre end 100 læsere, for de blogs jeg følger med i har åbenbart mange flere læsere. Men det betyder jo nok bare at der er mange blogs derude i blogland som jeg endnu ikke kender til. Derfor har jeg desværre også kun kunne finde 4 blogs som jeg synes fortjener en award.


And the awards goes to (indsæt trommehvirvel her):

Maria med bloggen Ret fra vrangen. En humoristisk blog hvor Maria skriver lige ud af posen om hverdagen og livet i byen med et barn. Derudover er hun også kreativ og har meninger om lidt af hvert som hun glædeligt deler ud af på bloggen i diverse indlæg til glæde for os læsere.

Mette Sofie med bloggen rumfAng3. En blog om indretning, loppefund og meget mere.

Sine med bloggen MoreDelisious. En blog om indretning, mode, kreative sysler og ikke mindst kolonihaven.

og sidst men ikke mindst Stina med bloggen boligballaden. Bloggens titel siger det hele, bloggen handler nemlig om boligen, om indretning, loppefund med mere.


Tillykke til jer alle, i fortjener det!!!!! Og til jer andre, husk at tjekke deres blogs ud. Jeg er sikker på at i vil synes lige så godt om dem som mig. God søndag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)