mandag den 27. februar 2012

En skøn weekend

I weekenden har vi fået fældet 4 træer i vores have. Farmand og en kollega klarede det på 3 timer, og nu ligger der træ overalt i vores store have. Heldigvis kender vi mange med brændeovn, så mon ikke det forsvinder af sig selv lige så stille? Jeg fik selvfølgelig ikke taget et før billed af træerne, men her kan i se hvordan det nu ser ud.



Lørdag havde vi en rigtigt familie-hygge-dag. Vi spiste lækker hjemmelavet frokost og efterfølgende gik vi en lang tur i skoven hvor vi spiste medbragte fastelavnsboller. Det er skønt det ikke længere er så koldt så man kan holde ud at være udenfor i længere tid ad gangen. Lillepigen var meget interesseret i alt udenfor, og ville meget gerne have fat i alt det der lå på jorden (se billedet herunder).



Om aftenen havde jeg besøg af min lillesøster mens farmand var på arbejde. Vi hyggede os som altid, og egentlig var det meningen vi skulle se Voice, men det kørte bare mens snakketøjet gik på os begge.

Søndag fik vi  lagt nyt gulvtæppe på i vores soveværelse. I midten af marts skulle vi meget gerne kunne hente vores nye seng, og så håber jeg på vi kan blive færdige med soveværelset. Lige pt. sover vi på madrasser på gulvet fordi vi har solgt vores gamle seng. Skal nok vise jer billeder når soveværelset engang bliver færdigt.

Håber også du har haft en god weekend?!?!

3 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn weekend! De madder ser gode :)

    SvarSlet
  2. Hej, fandt lige din blog :)
    Og hvor er det sjovt, jeg har præcis samme tallerkenrække som du lige har været så heldig at finde til ingen penge. Min er dog til salg, dog for lidt mere end 30 kr. Hehe.

    Hilsen Line www.lille-fugl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line.

      Har lige været et smut forbi din blog og er nu blevet fast læser hos dig. Håber også du har lyst til at læse med her.

      Hilsen Tina

      Slet

Tak for din kommentar;-)