tirsdag den 7. februar 2012

Malerhjerne

Den sidste uges tid har jeg igen fået svinget malerpenslen op til flere gange. Forrige uge blev der malet på loftet i badeværelset, de nye sengeborde fik en omgang og ligeledes gjorde det selvbyggede puslebord. En del indlæg har derfor handlet om maling, hvilket dette indlæg altså også kommer til.

I den sidste uges tid har jeg nemlig fået malet:

amagerhylden
(som jeg købte til garagesalg i sommers, du kan læse indlæg om det her)














skænk til gangen, som nu kun mangler greb (nogen gode forslag?)




træbogstaver købt i Søstrene Grene (engang i december) samt rammer til soveværelset



og lige nu tørrer sættekassen som jeg købte sidst jeg var i Søstrene Grene ude i brygggerset. Nu gider jeg snart heller ikke male mere!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)