lørdag den 11. februar 2012

Krukkerne og sættekasse

Så blev krukkerne og sættekassen fra Søstrene Grene færdige. Det var sjovt at lave og jeg kunne blive ved, hvis det var sådan at jeg havde flere krukker og sættekasser. Men det har jeg desværre ikke og den nærmeste Søstrene Grene ligger langt (som i 70km) væk fra hvor jeg bor. Nu kunne det også godt snart blive september 2013 hvor det nye center åbner, for der må da skulle ligge en Søstrene Grene. Kan ikke undvære den butik i nærheden kan jeg mærke. Nå, men tilbage til de færdige projekter som ser sådan her ud:



2 kommentarer:

  1. Hvor er det hele blevet fint!Rigtig flot og personligt. Jeg skal i SG om 3 uger, hvis du skal have noget med...Lillepigen bliver glad for sættekassen tror jeg :-) Fra cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)