søndag den 10. juni 2012

Fars dag


Da lillepigen endnu ikke er gammel nok til at huske fars dag gav jeg hende en hjælpende hånd for farmand skulle da ikke snydes for en lille gave fra hende. Sidste år fik han et gipsaftryk af lillepigens hånd og fod. Man kunne jo egentlig give ham et nyt aftryk i år (da hun jo selvsagt er vokset en del), men i stedet har jeg valgt at lave en lille bog med billeder kun af farmand og lillepigen, og den vakte stor begejstring hos både far og datter. Næste år er lillepigen nok ved at være så stor at hun selv kan lave en lille ting til ham.


Til min egen far gik jeg sammen med min søster og købte en grillkogebog, en grillhandske og optændingsbriketter til grillen. Min far elsker at grille så det var en oplagt gave. Det hele er naturligvis fra Weber da det er "det rigtige" grilludstyr ifølge min far.
Hvad gav du din far til farsdag (hvis i da har tradition for det)?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)