fredag den 21. juni 2013

Attention kære læser!!!!



Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Google Reader lukker ned den 1. juli. Så hvis du kære læser vil blive ved med at følge mig, så tilmeld dig som læser af bloggen via Bloglovin'. Du kan enten tilmelde dig her eller via Bloglovin´ knappen som du finder øverst i højre side af bloggen.

Mange af jer følger mig allerede på Bloglovin' og det kan jeg godt forstå, for det er både nemt, smart og brugervenligt. Du kan endda gratis downloade en app til din smartphone, så du også kan læse blogs fra din telefon. Du kan også nemt overføre alle de blogs du følger via Google Reader til Bloglovin' ved at klikke på dette link.
Jeg håber du også har lyst til at følge mig i fremtiden - vi ses på Bloglovin´.


Du kan også stadig følge mig via Instagram under brugernavnet frkschmetterling eller ved at klikke her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)