søndag den 9. juni 2013

Sandaler

Jeg har i et stykke tid sukket over de lækre sandaler, espadrillos og pumps man kan købe i nude farver. Og nu hvor det tilsyneladende er blevet sommer, må jeg altså bare eje sådan et par. Herunder har jeg samlet mine favoritter lige nu. De kan alle bestilles med et enkelt klik, så det kunne ikke være nemmere. Så er der jo kun tilbage at vælge hvilket par det skal være. Hvilket par er din favorit og hvorfor?
 
1. Graceland, 249 kr.   ///   2. Zara, 559 kr.   ///   3. Blowfish, nu 349 kr.  
///   4. Billi Bi, 699 kr.   ///   5. Zara, 499 kr.   ///   6. Nome, 639 kr.
 
For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)