tirsdag den 4. juni 2013

Sommerhus

Mine bedsteforældre har et sommerhus ca. 30 km fra hvor vi bor. Om sommeren bor de nærmest derude, og når vi har tid besøger vi dem gerne. Vi kørte derfor også derud i fredags og blev til lørdag, og som altid var det rigtigt hyggeligt.
Som barn tilbragte jeg mange timer i sommerhuset sammen med familien hvor vi blandt andet fiskede  krabber, havde vandkamp, spillede spil, spiste slik og gik måneskinsture. Timerne i sommerhuset er et dejligt minde fra min egen barndom, og jeg håber, at vi med besøgene derude kan give lillepigen de samme dejlige minder.
Da vi ankom fredag havde min mormor lavet lagkage. Da vi havde spist lagkage og drukket kaffe gik vi en tur ned til stranden.

Det var skønt vejr i fredags så det blev til lidt små-sopperi, stenkastning og sandkagebagning.
 
Om aftenen grillede vi, og efter lillepigen var kommet i seng spillede vi pirat whist til vi ikke længere kunne holde øjnene åbne.
 
Efter morgenmad og hygge dagen efter kørte vi hjem igen da farmand havde en aftale med nogle kolleger. Ellers kunne vi sagtens være blevet der hele weekenden. Vi håber på mange flere af den slags ture til sommerhuset i løbet af sommeren.

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt, og skønne sommerbilleder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også en skøn tur. Glæder mig allerede til næste gang!

      Slet

Tak for din kommentar;-)