lørdag den 15. juni 2013

Vinder af give away


Så er tiden kommet til, at jeg skal finde en vinder af min 4. give away. Der var i alt 90 lodder i puljen og efter at have skrevet alle ned på et stykke papir, fik jeg Find en vinder til at udtrække vinderen.


Den heldige vinder af øreringene, som både er sponsoreret og designet af Frk. Hansen, er ........ (indsæt trommehvirvel!!!!)............:

Trine med bloggen Kvalitid.

Trine sender du mig lige en mail med din adresse, så jeg kan få sendt øreringene hjem til dig?

Til de af jer som ikke var så heldige at vinde, men som stadig gerne vil have fat i de lækre øreringe, kan kigge forbi Frk. Hansens lille bitte butik og købe dem til sølle 85 kr. (inkl. forsendelse). PS. der er også mange andre ting i shoppen som måske kan friste!!!

3 kommentarer:

  1. IHHHH hvor er jeg bare heldige, er total GLAD, for synes bare hende Frk. Hansen laver nogle fine øreringe.

    Min mail er trine.hornboell@gmail.com

    /Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)