mandag den 22. oktober 2012

Ferie og Århus

I sidste uge var det efterårsferie for en stor del af danmarks befolkning. Vi har dog vores ferie tilgode, da vi først har fri i uge 44 - ih jeg glæder mig. Vi skulle have været på hotel med overnatning og lækker mad bare mig og farmand, men desværre er hotellet gået konkurs. I stedet tager vi ud at spise og hygger os herhjemme.

I fredags kørte jeg til Århus sammen med min søster. Vi startede ud i Ikea hvor der var RIGTIGT mange mennesker. Efter ca. 2 timer og 1300 kr. fattigere kørte vi ind til byen hvor vi spiste frokost på Fredes flyvende tallerken. Efter det gik vi ned ad strøget for at kigge butikker. Desværre nåede vi ikke så langt, for så blev jeg pludselig dårlig. Jeg kastede op flere gange og selvom jeg satte mig i bilen og hvilede mig lidt mens min søster shoppede videre i Bruuns Galleri, blev vi nødt til at køre hjem omkring kl.18. Vi skulle ellers have mødtes med min veninde og spist running sushi på Oishii sushi, og efterfølgende have hygget os sammen med hende. Det var vildt ærgerligt at jeg blev dårlig for havde glædet mig meget til at se hende. Fordi jeg blev dårlig fik jeg også kun købt en cardigan og en pakke servietter i Søstrene Grene. Der er ikke andet for at jeg må op og besøge hende i Århus en anden gang når kalenderen tillader det.

Strøget i Århus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)