lørdag den 10. maj 2014

Instagram - uge 18

Hermed et indlæg om sidste uge på Instagram, og så er jeg også med igen i forhold til indlægene om ugen der gik.

Mandag i sidste uge havde farmand fødselsdag. Vi havde haft hele familien til frokost om søndagen for at fejre ham, men valgte også på dagen at spise brunch inde i byen.

Om onsdagen havde lillepigen sidste dag i vuggestuen, og hun delte derfor frugtspyd ud. Dagen efter begyndte hun i børnehave og det gik rigtigt godt.

Det var godt vejr det meste af ugen, så vi tilbragte meget tid udenfor, hvor alt efterhånden er sprunget ud og blomstrer så smukt. Vi havde også gang i grillen flere gange i løbet af ugen, og hvor smager maden bare skønt når det er grillet.

I weekenden var jeg selv med begge pigerne, da farmand var på arbejde både lørdag og søndag fra kl. 7-19. Vi brugte tiden på at vaske vinduer, lege i haven, have legekammerater på besøg (+ deres mor), tage et smut på biblioteket, fodre ænder og handle i Bilka, hvor man hver søndag kan få en pose af ulven. Det var en god og hyggelig weekend, men jeg var også godt brugt søndag aften. Derfor var jeg også glad for, at jeg er på barsel og derfor ikke skulle møde på arbejde mandag morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)