fredag den 16. maj 2014

Instagram - uge 19

Sidste uge startede mandagen ud med en god kop kaffe og en kanelsnegl efter at den store var afleveret i børnehave, og den lille var puttet til formiddagslur. Mandag formiddag nyder jeg som regel stilheden og planlægger ugens indkøb, gøremål osv.

Midt på ugen fandt jeg en fin invitation til min kusines bryllup i min postkasse - en luftballon med et brev i kurven. Fredag stod den på middag og hygge med min søster og hendes mand.

I weekenden havde vi besøg af gode venner og deres børn, og de to store tøser legede rigtigt godt sammen. Søndag var det mors dag, og jeg tilbragte dagen sammen med min søster til et loppemarked, hvor vi havde en stand.

Ellers bød ugen på nye gummistøvler til lillepigen, indkøb til mindstepigens værelse, forældremøde i børnehaven og biotur med mødregruppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)