mandag den 26. maj 2014

Sophie la girafe

Mindstepigen er begyndt at finde ud af, at man kan putte ting i munden, og lige for tiden er hun meget glad for bideringen Sophie la girafe. Jeg kendte ikke til den før barn nummer 2, men jeg synes den er rigtigt sød og så er den lavet af 100 % naturgummi og derfor uden skadelige stoffer.
Vi har givet den i barselsgave til en del og alle steder vækker den begejstring. Så hvis du mangler en barselsgave eller en sød bidering til dit eget barn vil jeg anbefale dig at købe giraffen.


For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)