lørdag den 28. september 2013

Instagram - uge 38


Sidtse uge var meget travl på arbejde, og det var derfor kærkomment med en gavekurv midt på ugen.

I løbet af ugen spiste jeg blandt andet hjemmelavet pizza, hakkebøf med bløde løg, salat med figner, skinke og mozzarella samt tomatsuppe med pizzabrød.

Da jeg skulle købe fødselsdagsgave til en veninde løb shopperiet af med mig, og jeg kom hjem med alt for meget tøj fra H&M. Trænger dog også til nyt tøj for maven vokser meget nu hvor jeg er i uge 20 - dvs. halvvejs i graviditeten.

I weekenden var farmand på arbejde så lillepigen og jeg hyggede os blandt andet med familiebesøg, morgen-tv i sengen, leg og en tur ned i byen.

1 kommentar:

  1. Hvis du mangler mere tøj fra H&M er der 10% i det nye center! ;)

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)