onsdag den 27. august 2014

Cirkus


For et par uger siden var vi i cirkus. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i cirkus, men det må nok have været engang som barn. Lillepigen havde lige smidt sutterne samme uge og både det, og det at være blevet storesøster, har hun klaret så godt. Derfor synes vi, at hun skulle forkæles og have lidt tid alene sammen med os. Vi havde derfor fået mine forældre til at tage mindstepigen i et par timer, så vi bare kunne tage afsted os tre.


Forestillingen varede i 2 timer og var en god blanding af dyr, klovne og andre artister der optrådte med f.eks. jonglering eller trapez. Jeg var fra starten ikke sikker på om lillepigen kunne sidde stille i hele 2 timer, men hun var meget optaget af det hele. I starten var det mest lyset og musikken der var spændende, men her bagefter er det klovnen og dyrene har hun snakket mest om.

På et tidspunkt ville hun dog gerne hjem, fordi klovnen blev ved med at slå sig, og det kunne hun ikke lide. Da vi fortalte hende, at han ikke slog sig rigtigt, men at det bare var for sjov og noget han legede, var alt ok igen.


Da forestillingen var slut, hilste vi på nogle af de dyr som havde været med i cirkus. Vi gik også omkring det store telt og de mange vogne som artisterne bor i, mens vi snakkede om cirkusset.
Vi havde alle 3 en rigtig hyggelig eftermiddag, og jeg synes det er dejligt og lidt vildt, at min datter allerede er så stor, at jeg kan tage hende med i cirkus. Og jeg tror bestemt ikke det er sidste gang vi tager afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)