onsdag den 24. december 2014

Nu er det jul igen.....


Gåsen steger i ovnen, vi har været i kirke og nu ruller Disneys Juleshow over skærmen. Alt er som det plejer at være, og julefreden kan snart sænke sig over os. Vi bliver i alt 13 til juleaften hjemme hos os, og jeg ved, at jeg først rigtigt kan nyde, når jeg sidder ved julebordet og maden er serveret. Julestemningen har dog allerede indfundet sig, og jeg glæder mig til at holde juleaften sammen med min familie.

Jeg håber i alle får en rigtig dejligt juleaften sammen med dem i holder af.
Glædelig jul derude.

1 kommentar:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)