fredag den 20. januar 2012

Vuggestue update og lidt forår

Så er første uge i vuggestuen "overstået" for lillepigen. Hun har reageret positivt og pædagogerne siger det går rigtigt godt med hende, så det vælger jeg selvfølgelig at tro på. Nu håber jeg så bare snart at jeg bliver lige så glad for det, for det er stadig vemodigt at skulle aflevere hende til nogle (næsten) vildtfremmede mennesker, også selvom det kun er et par timer om dagen. Når jeg kommer hjem efter at have afleveret hende bliver jeg altid en smule rastløs, men jeg har 1000 ting jeg skal nå herhjemme inden jeg starter på arbejde om 3 uger, så kommer ikke til at kede mig. I næste uge giver jeg den en skalle og så håber jeg på at nå nogle af projekterne (mere om det senere).

I nat sov lillepigen ikke særligt godt, og jeg tror det er en reaktion på vuggestueopstarten. Hun vågnede stort set hver time fra kl.23-7 og græd lidt inden hun igen faldt til ro og sov videre. Jeg håber på en mere rolig nat i nat for farmand er på arbejde fra 19-7, og i morgen formiddag skal jeg til fødselsdag hos en af mine kolleger, så vil gerne være lidt frisk. Krydser fingre!

Her til sidst skal i da ikke snydes for et billed af nogle af de forårsblomster som jeg har plukket ind fra haven. Kom snart forår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)