torsdag den 24. maj 2012

Hjemme igen



Siden jeg kom hjem fra kursus tirsdag aften har familien og det gode vejr stået øverst på prioriteringslisten. Derfor er det heller ikke blevet til hverken indlæg eller rundtur i blogland for mit vedkommende.

Kurset jeg var på i forbindelse med mit arbejde var både spændende og lærerigt, og jeg fik en masse med mig derfra som jeg kan bruge i mit daglige arbejde. Men det var nu også skønt at komme hjem til min lille familie igen, for hold op hvor havde jeg savnet dem.

Her lige lidt billedspam fra mit ophold i Karrebæksminde på Sydsjælland. Byen ligger lige ved Enø og der er rigtigt smukt. Jeg tror engang vi vil derhen på camping.

2 kommentarer:

  1. Ikke dårligt værelse at bo på...og lækker mad :) Ser virkelig hyggeligt og afslappet ud i byen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig lækkert derovre. Skøn natur og afslappet stemning.

      Slet

Tak for din kommentar;-)