fredag den 25. maj 2012

Små skridt

Det sidste stykke tid er lillepigen begyndt at være mere sikker på benene. Vi går stadig rundt med hende i hænderne, men behøver nu kun holde hende i en hånd når hun skal gå. På arbejde i går fik jeg en besked fra farmand om at hun havde taget sine første skridt. Jeg blev vildt stolt, men også lidt ked af det fordi jeg ikke havde været der og derfor var gået glip af det. Da jeg kom hjem gik hun et par gange mellem mig og farmand, så nu går der nok ikke længe før hun spæner omkring. Pyha hun er pludselig blevet en stor pige min lillepige.



3 kommentarer:

  1. Årh hvor er hun en kær lille en - hvis ikke det var fordi jeg er super skruk i forvejen, så hjalp det ikke meget på det ;-)

    En lille sommertrold! Kan godt forstå du er stolt!

    SvarSlet
  2. Smukke charmetrold!!! Hun er dygtig og nu ser verden straks helt anderledes ud fordi hun kommer op på 2 ben, på egen hånd...:)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal i have. Vi øver og øver med at gå og hun er selv glad og stolt når det lykkes.

      Slet

Tak for din kommentar;-)