torsdag den 27. december 2012

Julegaver

Som lovet vender jeg nu tilbage med et indlæg omkring mine julegaver. Jeg synes jeg har fået rigtigt mange gaver i år, og de faldt alle i min smag så intet skal byttes. Jeg glæder mig til at få tid til at kigge rundt i blogland for at se hvad i andre har fået i julegave. Det bliver dog ikke lige med det samme jeg får tid til det, for imorgen fylder jeg 30 år, så vi får gæster hele dagen og i aften skal der gøres klar.

Blazer fra H&M   ///   ”365 ting, du kan lave med dit barn" af Sabine Lemire   ///   Den sunde drikkedunk uden phthalater og tungmetaller   /// Iphone holder til armen fra mobiline   ///

To sæt øreringe, det til venstre er fra Accessories og det til højre er fra en guldsmed

Mineralpudder fra Rimmel   ///   L'Oreal makeup fjerner   ///   Bodylotion fra Biotherm og Bodyshop   ///   Concealer fra L'Oreal   ///   Næsestrips fra Purederm   /// Hårnål med marguerit fra Matas   /// Scrubhandske fra Matas   ///

Pande fra Tefal   ///   Beskærersaks fra Fiskars   ///   Elkedel fra Bodum   ///

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)