onsdag den 8. januar 2014

2014 - et nyt og ubrugt år


I sidste indlæg så jeg tilbage på 2013 og alle de største øjeblikke og begivenheder som vi har oplevet gennem året.  I dette indlæg vil jeg se fremad på det nye år, og på hvad året har at byde på. Der er en masse tomme dage som blot venter på at blive fyldt ud, og jeg håber året bliver lige så fantastisk som det foregående. 

2014 er blandt andet året hvor:

- jeg går på barsel (faktisk allerede her den 15. januar), og jeg glæder mig.
- mindstepigen som bokser rundt inde i min mave lige nu kommer til verden (termin 12. februar).
- lillepigen fylder 3 år og skal begynde i børnehave.
- vi skal holde barnedåb for mindstepigen.
- farmand og jeg har 8 års dag.
- vi skal til en masse koncerter til sommer med blandt andet DAD, Marie Key og Mads Langer.
- vi skal have lavet vores loft og have nye tagrender.
- vi forhåbentlig skal have ligeså mange hyggelige stunder sammen med vores venner og familie som sidste år.

Jeg glæder mig til det kommende år. Hvad byder dit 2014 på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)