søndag den 26. januar 2014

Instagram - uge 3


I sidste uge var farmand på kursus mandag-fredag, og derfor var lillepigen og jeg alene hjemme. Vi hyggede os, legede med modellervoks, læste bøger, så fjernsyn og lavede tøse-ting. Mandag bagte vi også denne kage til mit arbejde, da jeg tirsdag havde sidste arbejdsdag inden barsel.

Første dag på barsel blev nydt med sen og lækker morgenmad, og sørme om jeg ikke også modtog en pakke fra Sirlig.

Weekenden blev blandt andet brugt på at lege hjemme-biograf med popcorn og varm kakao, og søndag aften sluttede vi ugen af med at spise ude sammen med min søster og hendes mand.

2 kommentarer:

  1. jeg gad godt være barn (igen) hos dig, - der hygges max :)
    Og dejlige billeder (igen igen)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre. Vi forsøger også at give hende en så god barndom som muligt.

      Slet

Tak for din kommentar;-)