søndag den 2. februar 2014

Instagram - uge 4

I forrige uge var farmand igen på kursus fra mandag til fredag, og lillepigen og jeg var igen alene hjemme.

Jeg var 37 uger henne i min graviditet, og jeg nød barselsugen med blandt andet god frokost og hjemmelavet smoothie. På Instagram viste jeg også små glimt fra lillepigens værelse, og nu er der ikke længe til, at jeg laver et indlæg om værelset for nu er det snart færdigt.

Midt på ugen fik vi en lille smule sne, men det var hurtigt væk igen. Lillepigen plukkede blomster til mig i haven, og lavede mad i legekøkkenet til os.

I løbet af ugen var jeg også til fødselsforberedelse, hvor vi blandt andet snakkede om fødsel, så nu er jeg ved at være klar til mindstepigens ankomst.

Weekenden blev blandt andet brugt på 60 års fødselsdagsfest hos min mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)