tirsdag den 17. juni 2014

OITNB

Billedet et lånt fra www.hollywoodreporter.com
Lige for tiden er der ikke den store tid til at se tv, men når der er, ser jeg Orange Is the New Black på Netflix. Hvis du ikke allerede kender serien, så kom igang. Man bliver bidt af den, og jeg kan ikke vente til der igen bliver tid til at se et afsnit. Jeg er allerede igennem første sæson (13 afsnit), men heldigvis begyndte sæson 2 i fredags. Jeg har hørt en fugl synge om, at de er igang med at indspille sæson 3 også!

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)