torsdag den 20. november 2014

Instagram - uge 46

I sidste uge fik jeg endnu engang ikke lagt så mange billeder op på Instagram. Når jeg har travlt med andre ting her i livet glider bloggen og Instagram lidt længere i baggrunden, og sådan skal det jo også være.

Mandag er altid en travl dag herhjemme, og børnene er ofte en smule mandagstrætte. Det er derfor ikke min yndlingsdag på ugen, men mon det overhovedet er nogens yndlingsdag!?! Lillepigen skal til gymnastik om aftenen så derfor spiser vi tidlig og oftest nem aftensmad som f.eks. rugbrød eller suppe.

Tirsdag eftermiddag/aften var vi til lanternefest i lillepigens børnehave, men det var simpelthen for mørkt til at jeg kunne tage nogle gode billeder af børnene med deres fine lanterner.

Onsdag er jeg altid i mødregruppe sammen med mindstepigen, og torsdag er vi begyndt at gå til stimulastik.

Noget af weekenden bød på julefrokost for os voksne, så pigerne blev passet af mine forældre. Om søndagen lavede vi så lidt som muligt, da vi ikke var helt friske ovenpå lørdagens fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)