torsdag den 27. november 2014

Mine ønsker

Nu da julen nærmer sig har jeg kigget nærmere på hvad der eventuelt kunne ligge under træet til mig. Jeg er så "heldig" også at have fødselsdag 4 dage efter jul, så jeg får mange gaver i december måned.

///   1. Maroccanoil Frizz Control   ///   2. Ur fra Daniel Wellington   ///   3. Kaffemaskine med mælkeskummer fra Nespresso   ///   
///   4. Dækkeservietter fra OYOY   ///   5. Ansigtscreme fra No7   ///

Nu da jeg sidder og laver dette indlæg kommer jeg i tanke om Dortes indlæg om personlige gaver. Jeg er faktisk ved at være en smule træt af ønskesedler. Jeg synes de forpligter en til at købe noget som står derpå, og jeg ser dem lidt som en slags indkøbsseddel for mine nærmeste. Jeg ville egentlig allerhelst hvis min familie bare købte noget til mig som de vidste jeg blev glad for. De kender mig trods alt rimelig godt efterhånden. Ved den slags gaver ved man at modtageren har tænkt over gaven, og det kan jeg godt lide. Selvfølgelig bliver jeg også glad for at få noget som står på min ønskeseddel, men man får ikke helt den samme følelse i maven vel!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)