tirsdag den 3. juli 2012

Hjemme igen

Vi er nu igen hjemme efter en uges ferie i Italien. I går blev dagen brugt på at fylde køleskabet, pakke ud og vaske tøj osv., så der blev ikke tid til overs til at blogge. Men nu er jeg tilbage igen.

Vi havde den bedste ferie, og lillepigen klarede det hele så godt. Rejsen både dertil og hjem med bil og fly gik over al forventning. Vi fik slappet af, spist god mad, set på markedet, besøgt Venedig, nydt solen, stranden og ikke mindst hinanden. Mine forældre var med på turen, og de var gode til at tage lillepigen, så vi også fik noget tid for os selv. Jeg kan klart anbefale at rejse på den måde da alle fik noget ud af det.
Jeg vil egentlig ikke skrive så meget om rejsen, men lader i stedet billederne tale for sig selv (da der er rigtigt mange af dem - så er du advaret!).







1 kommentar:

  1. Skønne feriebilleder :-) glæder mig godt nok til vi kører til Italien på søndag!

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)